I po padesátce může žena zářit krásou. Tělo si zaslouží každodenní péči a hýčkání

Během menopauzy ztrácí naše pokožka pružnost rychlostí blesku. Může se také stát, že se objeví celulitida nebo zdravotní komplikace, za které může právě tento přechod. Existují ale způsoby, jakými si tělo udržíte v kondici i po padesátce. Jen to bude chtít více času a péče. Výsledky se ale mohou dostat již velmi brzy.

V padesáti už tělo nebude fungovat jako ve dvaceti

Stárnutí pokožky bohužel nedokážeme zabránit, můžeme ale zavést určitá opatření, aby stárnutí neprobíhalo tak rychle a pokožka byla ještě po padesátce pevná a pružná. Je možné ji udržet v dobrém stavu ještě několik dalších let, chce to ale pravidelnou a zdravou stravu a nezapomínat na pravidelný pohyb, který je v tomto věku velmi důležitý.

Můžete si pomoci například kartáčováním celého těla. Každý kousek těla můžete ošetřit kartáčem, postupujte vždy od pravé nohy a směřujte nahoru. Pohyby musí být pomalé a důkladné. Díky takové péči bude vaše tělo pevné ještě v osmdesáti letech. Zralou pokožku můžete také zvlhčovat, protože jí to dodá potřebné živiny a budete ji tím také regenerovat. Použít můžete bambucké máslo, přírodní oleje nebo rostlinné výtažky.

Zdroj obrázku: Pixabay

Pokožka nesmí ztratit pružnost

Používejte takové prostředky, které jsou k pokožce šetrné a díky kterým nebude ztrácet pružnost. Ta je velmi důležitá k tomu, aby naše tělo fungovalo správně. Navíc bude pokožka vypadat mladší a pevnější. Olejem nebo jinými přípravky můžete tělo masírovat alespoň jednou denně. Po několika týdnech rozhodně uvidíte rozdíl. Sportovat bychom měli alespoň jednou týdně, stačí rychlá chůze nebo jízda na kole.

Tím zabráníte zdravotním komplikacím, jako je cukrovka, mrtvice nebo infarkt. Pokud budete pravidelně cvičit, zpevníte tělo a zmizí také celulitida. Ve stravě byste měli vynechat cukr, který urychluje nejen stárnutí těla, ale také se pokožka může hodně zhoršit, zvlášť v pozdějším věku. Jestli máte chuť na něco sladkého, dejte si dvě sklenice vody nebo obyčejné jablko. Tělo potěšíte a zároveň uspokojíte chutě.

Zdroj: https://www.healthline.com/nutrition/11-natural-menopause-tips