Nedejte střevním parazitům šanci. Z těla je vyženou některé potraviny

Střevní paraziti mohou v našem těle nadělat velkou neplechu. Mezi takové patří například tasemnice, škrkavka nebo lamblie. Pokud se ve střevech objeví, mohou narušit celý přirozený proces trávení. Naštěstí ale existují metody a potraviny, které nemají rádi a zabrání jim v tom, aby se v těle množili nebo střevům jinak ubližovali. Jak se stravovat, abyste co nejvíce snížili riziko nákazy?

Jaké potraviny by neměly chybět ve vašem jídelníčku?

Jaká pravidla je nutné dodržovat, abyste snížili riziko infekce? Je to velmi jednoduché. Základem je samozřejmě hygiena, která zamezí tomu, že se vůbec paraziti do těla dostanou. Nezapomeňte mýt zeleninu a ovoce, které zakoupíte v obchodě, protože jsou většinou hnojeny chemickými přípravky, které pro tělo nejsou vhodné. Jako další bod můžeme uvést omezení konzumace syrového masa nebo ryb, ve kterých se mnoho parazitů může ukrývat

Čtěte také:  Cukr – bílá droga, která ničí zdraví. Nahradit ho lze jednoduše, rozdíl nepoznáte

Doma udržujte pořádek, pravidelně vysávejte a vytírejte podlahy, utírejte prach a také dbejte na častou výměnu ložního prádla. Pokud máte v domácnosti mazlíčky, je nutné je pravidelně odčervovat, protože se od nich můžete snadno nakazit. Omezte také konzumaci pšenice, cukru a dalších produktů, které mohou nastartovat množení parazitů. Naopak si dejte potraviny, které parazity eliminují.

Zdroj obrázku: Freepik

Co dělat, pokud jste se parazitem nakazili?

Některé potraviny zamezí tomu, aby se paraziti šířili po těle. Existuje jich mnoho. Vyvážená strava bohatá na vitaminy a minerály je tou nejlepší cestou, jak si udržet zdravé nejen tělo, ale také ducha. Lidé, kteří jsou častými konzumenty cukru, pšenice nebo kravského mléka, se mohou snadněji nakazit.

Čtěte také:  Přírodní stimulant i prostředek pro hubnutí, to vše je guarana

Dejte svému tělu především spoustu vlákniny, která příznivě působí na činnost střev a trávicího systému. Usnadní tak odstranění parazitů a jejich vajíček. Mrkev, jablka nebo další ovoce a zelenina jsou jasnou volbou. Zkuste také dýňová semínka, která jsou vhodná i pro děti. Právě malé děti trpí na parazity nejvíce.

Zdroj: https://oladoc.com/health-zone/6-powerful-anti-parasitic-foods/