Neoblíbená kaše každé ráno pomáhá ženám jak s hubnutím, tak s jejich zdravím i krásou

Hodně žen ovesné kaši říká ,,kosmetické jídlo”. Někteří se u této myšlenky mračí, někteří jí opravdu věří. Co si myslíte vy? Je ovesná kaše recept na krásu? 

Zdroj vitamínů a dalších důležitých látek 

Kromě jiných obilovin se oves vyznačuje obsahem bílkovin a vynikajícími aminokyselinami. Je skvělým zdrojem vitamínů skupiny B, kterému lidé říkají „vitamín mládí“, vitamín E, vitamíny A a K a také cenných minerálů, jako například hořčík, fosfor, vápník, železo a zinek. Je také skvělým zdrojem rozpustné vlákniny, která má velký význam pro správné fungování zažívacího systému.

Zdroj obrázku: Pixabay.com

Ideální na hubnutí 

 To vše dělá z ovesných vloček ideální produkt, ze kterého si můžeme připravit snídani, pokud chcete štíhlou postavu, krásnou pleť nebo silné vlasy.

 Ovesné vločky také podporují hubnutí, ne proto, že mají nízký obsah kalorií, ale je to díky vysokému obsahu rozpustné vlákniny. Rozpustná vláknina na sebe váže vodu a tím nabývá objemu. To vede k pocitu nasycení. Také dodává energii, reguluje trávení tuků a jiných sacharidů (mezi něž sama také patří), pomáhá snižovat hladinu cholesterolu v krvi a udržovat optimální hladinu krevního cukru. Z tohoto důvodu by kaše neměla být slazena nebo kombinována například s máslem. Pokud jste ale alergičtí na lepek, kaši byste ze svého jídelníčku měli vynechat. 

Zdroj obrázku: Pixabay.com

Jednoduchý a rychlý recept 

Budete potřebovat: 

  • půl hrnku ovesných vloček
  • půl hrnku vody
  • půl hrnku mléka
  • půl vymačkaného citronu
  • lžíci medu
  • hrnek jogurtu
  • pár ořechů 
  • skořice 
  • nakrájené ovoce dle chuti 

Ovesné vločky dáme do hrnce, kde je zalijeme vodou a necháme odstát, aby trochu nabobtnaly a změkly. Poté přidáme mléko a mícháme, dokud kaše nezhoustne. Můžeme přidat med a skořici. Kaši dáme do misky a přidáme ostatní ingredience. Už jen zamícháte a výborná snídaně je na světě.