Objevte kouzlo dřívějšího vstávání. Zbavíte se ranního stresu a celý den budete nabití energií

Pro některé lidi je brzký budíček noční můrou. Ranní vstávání nemá nikdo rád, zvlášť když se jedná například o pátou hodinu ranní, kdy ještě spousta lidí spí. Ukázalo se ale, že ranní vstávání má spoustu výhod pro naše tělo a také se stihnete v klidu nasnídat nebo se připravit do práce.

Pokud jste ranní ptáče, užijete si klid a můžete si naplánovat den

Ranní vstávání má mnoho výhod, a to nejen pro naše tělo. Většina lidí ještě v šest ráno klidně spí, a tak si můžete užít ticho, a to nejen doma, ale také na ulici. Většinou potkáte jen několik aut nebo dodávek, které jedou dodávat zboží do obchodů. Oceníte také fakt, že nemusíte poslouchat cizí rozhovory, nebo dokonce hádky u sousedů. V klidu se uvolníte, užijete si snídani nebo si můžete zacvičit.

Snídaně je základ dne, a proto je dobré si ji vychutnat. Ranní káva bezpochyby patří mezi rituály, které jsou oblíbené u mnoha lidí. Jestli vstáváte pozdě, možná snídani ani nestíháte a to je chyba. Snídani bychom si měli sníst v klidu, v pohodě a celé dopoledne uteče rychle a navíc uděláte mnohem víc práce, pokud si snídani užijete. Ráno si můžete naplánovat celý den v klidu. Sedněte si k diáři, podívejte se, jaké máte plány, a můžete si udělat časový rozvrh tak, abyste na nic nezapomněli a stíhali práci i domácnost.

Zdroj obrázku: Freepik

Vyhnete se dopravní špičce a stihnete i cvičení

Neznáme nikoho, kdo by chtěl čekat dlouhé minuty v dopravní zácpě. Když si však přivstanete, zjistíte, že silnice budou prázdné, vám se pojede do práce mnohem lépe a v klidu a navíc si jízdu užijete. Možná vám zbyde čas i na koupi svačiny nebo nákupu domů, který tak nebudete muset dělat odpoledne.

Jestli nemáte čas na cvičení, zbystřete. Pokud vstanete o hodinu dřív, můžete si v klidu jít zaběhat nebo si doma zacvičit jógu. Díky tomu nastartujete své tělo a metabolismus a celý den se budete cítit skvěle. Cvičením se do těla uvolňují endorfiny, které mají na svědomí naši dobrou náladu.

Zdroj: https://www.healthline.com/health/waking-up-too-early