Problémy s usínáním budou minulostí. Jednoduchá metoda navodí spánek už za 1 minutu

Během spaní prochází naše tělo regenerací. Jedině díky spánku pak má energii na další den.  Kvalita spánku ovlivňuje nejen naše tělo, ale také náladu. Pokud se denně budíte ospalí a naštvaní, není divu, že se tak budete cítit po celý den. Jak rychle usnout a jak si dopřát kvalitní spánek? Nespavost nebo problémy se spánkem jsou témata, o kterých se začíná mluvit čím dál více.

Spánek je velmi důležitý, ovlivňuje spoustu věcí

Jak rychle usnout? Neexistuje jeden recept, protože na každého bude fungovat něco jiného. Někdo si dá uklidňující čaj, jiný potřebuje před spaním číst, aby se mu spalo dobře. Kvalitní spánek je ale velmi důležitý. Tělo se během něj regeneruje, odpočívá také mozek i jiné orgány. Ovlivňuje činnost nervové soustavy a při regeneraci organismu hraje jednu z hlavních rolí.

Čtěte také:  Každé znamení zvěrokruhu by se mělo řídit podlé své mantry. Jedině tak bude spokojené

Mnoho lidí ale trpí na nedostatek spánku nebo ho nemají kvalitní. Záleží na tom, jak rychle usnou, ale faktorů je tu mnoho. Záleží na tom, co si dáte k večeři nebo co před spaním pijete. Rozhodně byste měli vynechat sledování televize nebo telefonu, protože záření, které z nich vyzařuje, není pro organismus vhodné. Duševní rovnováha je také rozhozena kvůli nekvalitnímu spánku nebo dlouhému usínání.

Zdroj obrázku: Freepik

Kolik spánku potřebujete?

Většina odborníků uvádí, že člověk potřebuje 7–8 hodin spánku. Záleží na věku, zdraví nebo celkovém životním stylu. Pokud mají lidé problémy s usínáním, může se to projevit v jejich celém životě. Jak ale rychle usnout? Můžete vyzkoušet metodu, kterou vyvinul doktor z Harvardovy univerzity. Tato metoda by měla uklidnit tělo i mysl a také ve vás probudit ospalost. Do minuty můžete usnout.

Čtěte také:  Plísně v koupelně nebudou mít šanci. Domácí čistič je hotový během pár minut, účinky vyrazí dech

Jděte do postele, zavřete oči a soustřeďte se na dýchání. Vydechněte a nadechujte se čtyři vteřiny nosem. Poté zadržte dech na sedm vteřin a osm vteřin vydechujte. Celý proces pak opakujte několikrát, dokud se nebudete cítit unavení. Špička jazyka by měla být za zuby a dotýkat se patra.

Zdroj: https://www.medicalnewstoday.com/articles/324417