Se správnou péčí bude poprsí i po čtyřicítce krásné a pevné

Mezi ženské zbraně jistojistě patří i krásné poprsí. Nejen v létě, po celý rok ženy rády alespoň mírně vystaví své přednosti. Nebo snad znáte ženu, která by ve svém šatníku neměla pár kousků, které by nenápadně odhalily krásné ženské křivky? Jak se ale o taková krásná prsa starat po čtyřiceti letech? 

Hydratační krémy

Základním pravidlem pro krásné a pevné poprsí i dekolt je především hydratace pokožky. V drogeriích i na internetu jsou k dostání různé krémy v různé cenové kategorii. Můžete koupit krém za padesát korun, ale klidně i za tisíc. Obchody lákají na různá séra, ale klidně stačí i obyčejný krém s přídavkem kyseliny hyaluronové. Doporučujeme bio kokosový olej, ten je také výborný.  

Zdroj obrázku: Pixabay.com

Hydratace zevnitř

Nemyslete si, u pokožky to nekončí. Bude také důležité zajistit správnou hydrataci těla. A to lze tím nejjednodušším a nejlevnějším způsobem. Pijte denně minimálně litr minerální vody. Také nezapomínejte na potraviny, které podporují tvorbu kolagenu a ty, které obsahují z 90 % vodu. Těmi jsou například okurky, řapíkatý celer, meloun a jiné šťavnaté, zdravé ovoce a zelenina. Nezapomínejte ani na tvar podprsenky a její správnou velikost. Pokud budete mít velkou podprsenku, prsa nebudou mít správnou podpěru a kůže bude ochabovat. Další významnou roli hraje držení těla. Narovnejte se a nehrbte se, je to nevzhledné a deformuje vám to poprsí. 

Pravidelně cvičte

Mimo vodu, vhodnou stravu a krémy nezapomínejte ani na cvičení. Můžete provádět kliky, výborná je také jóga. Cvičení je důležitý, zdravý pohyb nejen pro krásné poprsí, ale celkově pro celé tělo. Pravidelný pohyb by se měl stát součástí našeho života každý den, ráno rozcvičkou nastartujeme tělo, večer ho zase můžeme protáhnout a zrelaxovat.

Zdroj obrázku: Pixabay.com

Spěte dostatečně dlouho

Spánek je dokonalým lékem pro naši pleť a zlepšení kvality pokožky. Dbejte i na polohu před usnutím. Velký polštář s načechranou výplní může způsobit prohnutí páteře a vaše prsa budou vypadat povislejší. Také není příliš vhodné spát na břiše. Spánkem na břiše se poprsí deformuje, ale také se špatně prokrvuje, což může vést k onemocnění prsou. Ideální je spaní na hutném anatomickém polštáři, který drží krční páteř v rovině.