Špatné sny a nespavost zažene lahodná třešňová šťáva. Účinky se dostaví už za pár minut

Chcete kvalitnější spánek nebo se vám jen nedaří usnout, a pokud se tak stane, převalujete se a dobrý spánek je v nedohlednu? Zkuste fíky, banány nebo třešňovou šťávu, která pomůže déle spát a ráno se probudit do nového dne s úsměvem.

Dejte si před spaním třešňovou šťávu a spánek bude kvalitnější

Pokud svému tělu dodáte večer dostatečnou dávku melatoninu, zaručíte si delší, ale především lepší spánek. Díky tomu se ráno probudíte odpočatí a budete mít energii na celý den. Nejvíce melatoninu najdete v třešňové šťávě. Stačí hodinu před spaním vypít sklenici tohoto lahodného džusu a budete mít kvalitní spánek, který vám bude každý závidět.

Po vypití ale zhasněte světla a také vypněte televizi a ostatní zařízení, která by mohla narušit kvalitu spánku. Mozek ve tmě zvyšujte produkci melatoninu. Kromě třešní si můžete dát také banány, sušené fíky nebo dýňová semínka. I další potraviny jsou bohaté na tuto látku, která vám dokáže zlepšit spánek. Hladina melatoninu se zvýší také v případě, že si dáte hrst malin.

Zdroj obrázku: Freepik

Třešňovou šťávu chválí také kardiologové

Také odborníci jsou spokojeni s tím, jak třešňová šťáva dokáže podpořit dobrý spánek. Banány jsou plné nejen melatoninu, ale také hořčíku, který pomáhat uklidnit tělo, a tím pádem se nám bude lépe usínat a spát klidně celou noc. Uvolní napětí ve svalech a také pomůže v boji s chronickou únavou.

Třešňovou šťávu pijí také vrcholoví sportovci. Stačí, když sklenici vypijete hodinu před samotným uložením se ke spánku. Po dvou týdnech už budete chodit do postele s tím, že se budete těšit na ráno, i když budete vstávat brzy. Dokonce se objevily pozitivní výsledky také u lidí, kteří trpěli nespavostí. Na účinky džusu nemusíte čekat dlouho, výsledky budou patrné už za několik minut.

Zdroj: https://health.clevelandclinic.org/do-cherries-help-you-sleep/