Účinné tipy na krásné řasy bez kosmetických zásahů ženám ušetří desetitisíce

Pokud si přejete mít zase krásné, dlouhé a husté řasy, ale lepení umělých řas vám přijde zvláštní či nemáte rádi časté návštěvy v kosmetických salonech, pak vám nezbyde nic jiného, než se svěřit do péče přírodním prvkům. Přečtěte si tyto skvělé tipy na krásné řasy.

Vyhněte se umělým řasám a kosmetickým úpravám

Snad každá žena sní o působivém výrazu, hustých a krásných řasách s vyživenými řasami. Jak ale zlepšit stav našich řas, které v tuto chvíli připomínají spíše jemné chmýří? Podívejte na naše tipy, které vám zaručí opět krásné řasy bez zbytečných zásahů kosmetiček.

Zdroj obrázku: Pixabay.com

Čemu se rozhodně vyhnout? Zejména tyto věci nikdy se svými řasami nedělejte:

  • nikdy nezapomínejte na odlíčení
  • nenalepujte si umělé řasy, ničí to ty vaše
  • nepoužívejte levné a nekvalitní řasenky

Vyhněte se stresu a zbytečné únavě

Ano, i na řasy dopadá váš psychický stav. Jak se lidově říká — ve zdravém těle je zdravý duch. A to platí i pro vaše řasy. Důkazem jsou chvíle, kdy máte ve vašem životě stresové období plné bezesných nocí a stresu. V takovém okamžiku mají řasy tendenci vypadávat a snižovat svou kvalitu. Naopak při zdravém životním stylu plného pozitivní energie i myšlenek budou i vaše řasy plné života.

Další metodou, jak dosáhnou krásného pohledu s hustými řasami, je správné a důkladné odličování. Prvním důležitým faktem je pečlivost! nikdy nezapomínejte večer na odlíčení vaší pleti. Pokud řasenku necháte na svých řasách přes noc, pak tato kosmetika zatíží řasy, které později ztratí výživu a odpadnou. Důležitá je také technika odličování. Namísto krouživých pohybů, které ženy často na svou pleť používají, jen jemně přitlačte vatový tampon s odličovací vodou na víčko a vyčkejte, než se dekorativní kosmetika úplně rozpustí, Poté ji smyjete jemným tahem a nezničíte přitom žádnou z řas.

Zdroj obrázku: Pixabay.com

Důležitá je také správná strava. Pro vyživené řasy se doporučuje zvýšit hladinu zinku, železa, ale také vitamínů A, D, B a E nebo zařadit do jídelníčku potraviny s omega 3 mastnými kyselinami.