Za termálními lázněmi nemusíte jezdit daleko. I ve své koupelně si můžete užít léčivou koupel

Každá žena i mnoho mužů si alespoň čas od času s radostí dopřejí nějaké lázně nebo wellness. V dnešní době je dobré se naučit, jak si vytvořit domácí lázně, protože ty profesionální se mohou kdykoli zavřít. Pokud tam nechcete chodit nebo je máte daleko od domova, nemusíte zoufat, protože existují skvělé, jednoduché a levné způsoby, jak se hýčkat i v pohodlí svého domova. Přinášíme vám tři metody, jak zatočit s bolestí i kožními potížemi pomocí základních surovin.

Solanka na bolavé klouby

Máte-li problémy s bolavými svaly nebo klouby, připravte si kilogram jodobromové soli (např. sůl z Bochnie). Vanu naplňte vodou asi do poloviny. Teplota vody by měla být 36–38 stupňů. Při koupání si jemně vtírejte sůl do bolavých svalů a kloubů. Při tom s nimi trochu pohybujte, abyste účinek podpořili. Koupel by měla trvat asi 15–20 minut, ale ze začátku se koupejte pouze 2–3 minuty a postupně přidávejte. Po koupeli ručníkem neotírejte bolavé místo, aby tam sůl zůstala. Koupejte se 2–3krát týdně.

Čtěte také:  Ženy znovu začínají stát fronty na banány, ne kvůli nedostatku, ale jejich pomoci při hubnutí
Zdroj obrázku: Freepik

Škrob

Škrob je skvělý při atopické dermatitidě nebo alergiích. Jednoduše sklenici bramborové mouky nařeďte litrem studené vody. Poté vařte 3–4 litry vody a za rychlého míchání do ní nalijte roztok z mouky. Měli byste získat konzistenci želé. Vzniklou směs přidejte do teplé koupele o 37 stupních. Koupejte se asi 15 minut a můžete klidně 3–4krát týdně.

Lněná semínka

Lněné semínko je ideální při lupénce. Do velkého hrnce vložte sklenici lněných semínek a zalijte 4–‍5 litry vody. Přiveďte k varu a za stálého míchání vařte po dobu 15 minut. Nechte vychladnout a vzniklé želé nalijte do vlažné vody ve vaně. Lehce promíchejte a koupejte se asi 15 minut. Provádějte tuto koupel 3–4krát týdně a vaše potíže s lupénkou se zajisté hodně zlepší. Po této koupeli byste ale již neměli používat žádnou kosmetiku, kterou obvykle používáte.

Zdroj: https://www.womansday.com/health-fitness/wellness/advice/a4283/14-ways-to-relax-93568/