Vytvarujte si bříško pomocí jednoduchých cviků. Pro skvělý výsledek stačí cvičit třikrát týdně

Dieta sama o sobě často nestačí ke zbavení se přebytečného tuku na břiše. Zdravou stravu je nutné podpořit ještě cvičením. Pokud budete tyto cviky provádět alespoň třikrát týdně, brzy se dostaví výsledky – šikmé břišní svaly se zvýrazní, tuk na břiše ubyde a pas bude menší než dřív. Navíc bude pokožka krásně zpevněná.

Osvědčené sedy lehy

Při prvním cviku si lehněte na záda, pokrčte nohy v kolenou a chodidla opřete o podložku. Ruce položte podél těla. Odlepte od podložky hlavu a ramena a pár vteřin vydržte. Vraťte se do výchozí polohy. Udělejte dvacet takových neúplných sedů lehů. Poté si na jednu minutu odpočiňte a proveďte ještě tři další série tohoto cviku.

Čtěte také:  Snídaně nastartuje metabolismus i mozek do celého dne. Ne vždy ale skutečně prospěje

U druhého cviku si opět lehněte na záda, nohy mějte natažené. Zvedněte nohy z podlahy, pokrčte kolena a přitáhněte je k hrudi. Zároveň s tím zvedněte hlavu a ramena. Vydržte v této pozici několik vteřin a poté se vraťte do výchozí polohy. Pokud máte problém udržet balanc, pomozte si nataženýma rukama. V opačném případě mějte ruce sepnuté za hlavou. Opakujte dvacetkrát ve třech sériích.

Zdroj obrázku: Freepik

Klasické prkno

U třetího cviku vydržte ležet na zádech, nohy mějte natažené jako při předchozím cviku. Sepněte ruce za hlavou. Pravou nohu pokrčte v koleni a snažte se dotknout levého lokte, zatímco mírně zvednete hlavu a ramena od podložky. Vraťte se do výchozí polohy a opakujte s levou nohou a pravým loktem. Cvik proveďte dvacetkrát na každou stranu ve dvou sériích.

Čtěte také:  Změnit stavé návyky je tou nejlepší cestou, jak úspěšně obrátit svůj život k lepšímu

Posledním cvikem je staré známé prkno. Lehněte si na podložku na břicho, opřete se o předloktí a dlaně a zvedněte boky od země. Vaše tělo by mělo tvořit rovinu. Napněte všechny svaly a vydržte alespoň deset vteřin. Při každém dalším tréninku se snažte vydržet o pár vteřin déle než v předchozím. Tento cvik zpevní všechny svaly včetně paží. Pokud budete tyto cviky provádět několikrát týdně, břišní tuk zmizí.

Zdroj: https://timesofindia.indiatimes.com/life-style/health-fitness/weight-loss/weight-loss-how-long-does-it-take-for-belly-fat-to-burn/photostory/82261455.cms