Sendvič je klasika, fantazii se ale meze nekladou. Naplňte ho vším, co máte rádi

Klasika je známá již desetiletí. Sendvič, to jsou dva plátky chleba, mezi které se vloží šunka, sýr a možná kousek zeleniny. Dávno jsou doby, kdy tomu tak bylo. Mnoho lidí experimentuje v kuchyni, a tak i z obyčejného kousku chleba se dá vykouzlit jídlo, které vám bude chutnat a připravit si ho můžete snadno doma. Variant existuje velmi mnoho, záleží, co máte zrovna vy rádi.

Nemusíte jíst pořád dokola to samé, to vás brzy omrzí

Na sendviči rozhodně není nic špatného. Hodí se jako rychlá svačina do práce, vejde se do každé krabičky, a když k němu přihodíte i kousek ovoce nebo zeleniny, můžete si dopřát chutné jídlo. Nemusíte ale do sendviče dávat jen šunku nebo salám a doplnit to eidamem. Existuje tolik variant, které byste měli vyzkoušet. Místo sýru si můžete na sendvič namazat například tvaroh, který je výživově velmi hodnotný a má méně kalorií. 

Čtěte také:  Nejoblíbenější snídaně jsou málokdy zdravé. Palačinky nebo toasty tělu nijak neprospějí
Zdroj obrázku: Freepik

Do sendviče se hodí také vejce. Můžete si z nich udělat pomazánku nebo si je uvařit natvrdo a nakrájet na jemná kolečka, která vložíte mezi chleba. Jako další součást dejte ledový salát, který zaručí, že vám sendvič bude v ústech hezký křupat. Hodí se také ryby, zvláště pro ty, kteří chtějí zhubnout nějaký ten kilogram. Ryby by měly být v jídelníčku pravidelně alespoň dvakrát týdně.

Z ryb si můžete vytvořit pomazánku

Ryby obsahují mnoho vitaminů a minerálů, ale ne každý je má rád. Proto je zkuste do jídelníčku zařazovat pomalu, právě pomocí pomazánek. Uvidíte, že po rybině nebude ani stopy a taková tuňáková se hodí skvěle právě na sendvič. Omega-3 mastné kyseliny jsou velmi zdravé, mají protizánětlivé vlastnosti a snižují hladinu cholesterolu v krvi. A to je důvod, proč ryby vyzkoušet.

Čtěte také:  Nahradit pšeničnou mouku je snadné. Přírodní alternativy prospějí tělu mnohem lépe
Zdroj obrázku: Freepik

Mnoho lidí si mezi dva plátky chleba namaže obyčejnou marmeládu. Někdo má rád snídaně sladké, to je každého věc. Džemy nebo marmelády by ale měly být nejlépe domácí, protože jedině tak víte, že v nich nejsou žádné zbytečné chemické látky. I obyčejnou paštiku si můžete hravě vyrobit doma, stačí jen vědět, jak na to. A rozhodně bude zdravější než koupená v obchodě.

Zdroj: https://www.crazymasalafood.com/top-20-types-sandwiches/